Beste Service Award gaat dit jaar naar christelijke provider Solcon

Zes dienstverleners in Nederland kregen onlangs een mooi cadeau van hun eigen klanten in de vorm van een Beste Service Award. De Beste Service Award is een consumentenprijs en wordt verdiend door het verkrijgen van de beste klantreviews met de hoogste rapportcijfers van hun klanten op Opiness.nl.

Winnaars onderscheiden zich dit jaar door twee duidelijke kenmerken die de consument belangrijk vindt: het bieden van de beste prijs maar wel met de beste klantenservice.

Beste internetprovider 2014-2015: Solcon 9,0

De klanten van Solcon zijn al jarenlang klant en melden dit ook in hun reviews. De redenen zijn unaniem: deskundige, vriendelijke en geduldige medewerkers in combinatie met een goede en zeer snelle service. Bij problemen lost Solcon het snel op volgens klanten, van belang omdat internet tegenwoordig een basis levens behoefte is geworden. Te lange wachttijden zijn nog wel een punt van aandacht volgens klanten in de reviews.

“Wij zien de klanten echt als mens”

Joost Treep, Teamleider Customer Care bij Solcon in antwoord op de vraag waarom zij deze hoge score van hun klanten kregen: “Wij geven al onze klanten persoonlijke service en aandacht, want wij zien de klant echt als mens. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten gehoord worden en gaan bij het oplossen van zaken tot het uiterste. We selecteren daarop onze klantenservicemedewerkers die alle producten kunnen ondersteunen en trainen hen continu. En dat werkt. Laatst kregen we zelfs spontaan een taart van een klant, omdat deze zich zo goed geholpen voelde!”

© Henk-Jan Oudenampsen
19-03-2015
Media
https://www.solcon.nl

Christelijk Nieuws
ChristelijkNieuws.nl maakt gebruik van cookies