MENU
Mark-Jan Bremmer enthousiast over nieuw actieplatform website MAF

Mark-Jan Bremmer enthousiast over nieuw actieplatform website MAF

13 jan

'Start je eigen actie!' lees je op de vernieuwde website van MAF Nederland waar iedereen in 3 stappen zelf een campagne kan starten voor een doel waar ze in geloven. Donateurs merken niets van het volledig geautomatiseerde proces waardoor alle gegevens direct in de administratie van MAF worden opgeslagen en gesorteerd op basis van o.a. binnenkomende donaties.

'Websites zijn steeds meer complete applicaties die weer nauw samenwerken met andere platforms zoals Salesforce. Vooral het peer-to-peer fundraising platform waar iedereen snel en gemakkelijk een actie kan starten werkt activerend onder de achterban.' Jeroen Houwen, van Gopublic, (de bouwer van de actie-applicatie voor MAF).

We zien dat het voor de MAF een bewuste keuze was om te innoveren maar ook om minder tijd te besteden aan administratie taken. Zo kunnen ze volledig de focus leggen op de strategie en op de communicatie van lopende projecten. Er was ook een duidelijk behoefte aan een eenvoudig en donateurs-vriendelijk actieplatform waar alle leden snel hun eigen projecten op kunnen zetten, geld kunnen inzamelen en hun traject kunnen volgen. Door middel van een persoonlijk profiel kan nu elk individu zijn eigen project en impact volgen wat ook direct in het CRM van MAF staat. Alle ingestuurde donaties van alle kanalen worden automatisch toegekend aan de juiste actie met een druk op de knop. Echt een peer-to-peer platform van deze tijd.

“Met deze nieuwe website van de MAF hebben we echt een enorme innovatie slag geslagen. Ik word zelfs al gebeld door andere organisaties die benieuwd zijn hoe we dit allemaal gedaan hebben!” Mark-Jan Bremmer, Hoofd Marketing en Communicatie MAF

We willen dat fondsenwervers meer tijd besteden aan hun persoonlijke contacten, projecten en communicatie in plaats van veel tijd verliezen aan administratie taken. Het is hoog tijd dat goede doelen de kracht van online social platforms gaan gebruiken met een nadruk op peer-to-peer fundraising. We zien dat MAF Nederland hierin echt een voorloper is en we zijn trots om hiervoor de oplossing te hebben gebouwd.

Datum: 13 januari 2017
Foto: © Henk-Jan Oudenampsen
Website: http://gopublic.nl/portfolio/maf

Dit artikel delen:

Meer nieuws: