Bijbelvereniging lanceert evangeliserende campagne: ‘Wat als…?’

De Bijbelvereniging is deze maand gestart met de eerste editie van de nieuwe landelijke Wat als…?-campagne. Met korte, prikkelende vragen wil de organisatie mensen aan het denken zetten over belangrijke thema’s in het leven – en hen zo in contact brengen met de Bijbel. De campagne draait in december in Alphen aan den Rijn, Lansingerland en Zoetermeer.

In het straatbeeld verschijnen op verschillende plekken opvallende beelden met vragen als “Wat als de tijd stopt?” of “Wat als het leven de moeite waard is?” Deze eenvoudige maar diepgaande vragen verwijzen naar de website watals.nl, waar geïnteresseerden meer kunnen lezen en gratis het boekje Het verhaal van de Bijbel kunnen aanvragen.

Alinde Schreur

“Veel mensen zoeken vandaag betekenis, richting en hoop,” zegt Alinde Schreur namens de Bijbelvereniging. “Tegelijk kennen veel Nederlanders de Bijbel nauwelijks. Met de Wat als…?-campagne willen we hen op een laagdrempelige manier stimuleren om na te denken over levensvragen – en laten zien dat de Bijbel daar tijdloze antwoorden op geeft.”

Bijbelvereniging

De Bijbelvereniging, bekend van honderden soorten Bijbels en Bijbelse uitgaven in  meer dan zeventig talen, ziet een groeiende vraag naar Bijbels. Vorig jaar verspreidde de organisatie ruim 100.000 exemplaren. De nieuwe campagne moet de komende jaren helpen om nog meer mensen te bereiken met het Woord van God.

Meer informatie: www.bijbelvereniging.nl
Foto en tekst: Alinde Schreur
Meer: www.watals.nl

Christelijk Nieuws
ChristelijkNieuws.nl maakt gebruik van cookies