Het project MEER is van start gegaan met als doel de huis-aan-huis-verspreiding van een glossy. De eerste order van 100.000 ex. is geplaatst bij de drukker. Voor de organisatie is het een enorme klus, men hoopt en verwacht dat een groot deel van ons land bereikt zal worden. Met de verkiezingen in september zal het niet meevallen publicitaire aandacht te krijgen. Alles wordt door de organisatie gedaan om het project toch flink onder het voetlicht te brengen.
De organisatie heeft als doel heel Nederland te bereiken. Heel Nederland in gesprek over één vraag: ‘IS ER MEER?’ Dat is de uitdaging waar ze voor staan. Is er meer tussen hemel en aarde?
In het project is Glossy MEER een middel voor christenen om in contact te komen met spirituele zoekers. Op 1 september 2012 wordt Glossy MEER door christenen in Nederland verspreid.
Op de verspreidingskaart van kerk.nl is te zien dat er in Nederland nog wel lege plekken zijn. Als men inzoomt op een grote stad als Amsterdam is het aantal verspreiders op een hand te tellen.
Misschien is de hoge prijs van € 2,- per glossy een drempel. Het definitieve nummer is nog steeds niet beschikbaar en mogelijk willen de potentiele verspreiders eerst een nummer in handen hebben en zelf lezen voordat ze een bestelling plaatsen.
Volgens de organisatie loopt het project goed, men is hoopvol omdat er veel in de pijplijn zit: ‘De bestellingen stromen binnen. De kaart van Nederland op de website met de rode ballonnen van gereserveerde postcodes valt regelmatig uit door het enorme aantal postcodes dat gereserveerd wordt. Van steeds meer gemeenten horen we hoe ze hun plannen voor het najaar maken. Regelmatig worden we bemoedigd door prachtige berichten uit het land.’
De persconferentie wordt gehouden op 31 augustus. Een besloten bijeenkomst voor de pers wordt het startschot van de campagne. Op 130 meter hoogte in de WTC Carlton Tower in Almere.
© Henk-Jan Oudenampsen
19-06-2012
Evangelisatie
https://www.kerk.nl