HEMEL een magazine dat verder kijkt

“Voor iemand die zo’n lettervreter is als ik, met een manische drang alles te lezen wat voorhanden is, heb ik verbazend weinig in de Bijbel gelezen”, aldus Susan Smit. Smit is schrijfster, columniste, literair recensente én verantwoordelijk voor één van de gastcolumns in HEMEL.

In september verschijnt eenmalig het magazine HEMEL. HEMEL is een glossy die uitnodigt tot lezen én nieuwsgierigheid naar de Bijbel opwekt. De Bijbel geeft betekenis aan de levens van veel mensen. Het boek is eeuwenoud, maar is nog steeds verrassend actueel en het lezen meer dan waard. Met HEMEL wil het Nederlands Bijbelgenootschap een grote groep Nederlanders bereiken. Vooral degenen voor wie het lezen van de Bijbel geen vanzelfsprekendheid is!

HEMEL

HEMEL nodigt uit tot lezen én wekt nieuwsgierigheid naar de Bijbel op met onder meer een openhartig interview met voetballer Kew Jaliens (AZ), die deel uitmaakt van de selectie van het Olympisch Elftal. En ook met een reportage over het modemerk Gsus, het merk dat verder kijkt.

HEMEL is vanaf eind september verkrijgbaar via www.hemel.nu en in diverse winkels.

Nederlands Bijbelgenootschap

Het Nederlands Bijbelgenootschap (NBG) heeft als doel ervoor te zorgen dat de Bijbel zoveel mogelijk mensen bereikt en aanspreekt in binnen‐ en buitenland. In Nederland zorgt het NBG onder meer voor moderne, betrouwbare bijbelvertalingen en organiseert het projecten om de bekendheid van de Bijbel te vergroten, zoals de Bijbel10daagse.

24-09-2008
Samenleving
https://www.hemel.nu

Christelijk Nieuws
ChristelijkNieuws.nl maakt gebruik van cookies