MENU
Campagne van start: Vier de zomer in de christelijke boekhandel

Campagne van start: Vier de zomer in de christelijke boekhandel

01 jun

De maanden juni en juli staan in het teken van de campagne 'Vier de zomer in de christelijke boekwinkel'. Centraal staat het speciaal voor deze campagne gemaakte actieboek Vier de Zomer dat vanaf 1 juni slechts voor € 4,99 te verkrijgen is.

Een bijzondere Leporello uitgave helemaal gericht op de zomerperiode. Het bevat 14 (bijbelse) thema’s zoals Volmaakte rust, Loslaten en Verwondering. Als lezer word je uitgedaagd daar op een reflectieve en creatieve manier mee aan de slag te gaan.

Naast het actieboekje richt de campagne zich op een selectie van 12 zomertitels voor de vakantieperiode onder het motto ‘Ik ga op reis en neem mee’.

Maak deze zomer een leuke vakantie locatiefoto met het boekje Vier de Zomer en zet deze op Facebook, twitter of Instagram en tag deze met Vierdezomer. De vijf meest originele geposte foto’s worden beloond met een boek naar keuze van de 12 zomertitels.

Vier de zomer is een campagne van de Brancheorganisatie voor het Christelijke Boeken- en Muziekvak (BCB). Het actieboekje Vier de zomer is op verzoek van BCB ontwikkeld door het Nederlands Bijbelgenootschap.

Datum: 1 juni 2018
Auteur: Coen Verboom BCB
Foto: BCB
Website: http://www.bcbplein.nl

Dit artikel delen:

Meer nieuws: